سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

دولت پیگیر سیاست تک نرخی شدن ارز

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در اولین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قیمت ارز مرجع در سایت بانک مرکزی دائما تغییر می کند، آیا دولت مبلغ خاصی را برای ارز مرجع در نظر گرفته است؟ و چه تصمیمی برای ارز مرجع خواهد گرفت؟ 

http://s3.picofile.com/file/7846213652/10286_635103901335582955_l.jpg


  گفت: ما فعلا با توجه به اینکه قیمت نرخ ارز برابری ریال و دلار در حد 2477 تومان اعلام شد، بر این پایه پیش می رویم، اما خود را مقید می دانیم که در جهت نزدیک کردن این عدد به آنچه که در بازار انجام می شود، کار کنیم و سیاست یک نرخی کردن ارز را اجرا کنیم.


وی افزود: مطمئن باشید زمانیکه اقدامات بانک مرکزی به یک فرجامی برسد ما اطلاع رسانی دقیق را در این زمینه خواهیم کرد.
 
 
همچنین نوبخت در پاسخ به دیگر سوالی، مبنی بر اینکه آیا کمیته ای برای بررسی اموال مفقود شده یا مورد تعرض قرار گرفته در دولت قبل تشکیل شده است؟، گفت: قطعا دولت وظیفه خود را می داند که این قسمت را به‌روز اطلاع رسانی کند و آنچه که لازم است را به اطلاع مردم برساند، البته ما قصد نداریم که ذهن جامعه را مشوش کنیم؛ چراکه آرامش بهتر است و تلاش می کنیم هر کاری از مسیر قانونی اش پیش برود و این را به جای اطلاع رسانی کردن در این زمینه ها بر خود فرض می دانیم.

وی همچنین در پاسخ به دیگر سوالی مبنی بر اینکه فرمانده ناجا در خصوص گشت ارشاد گفته است که منتظر نظر دولت هستیم و دولت در این زمینه چه تصمیمی گرفته است، گفت: هنوز ما مصوبه ای در هیات وزیران در این زمینه نداشته ایم و اگر در این خصوص صحبتی شد، آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد .

سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که شایع شده است پرونده افرادی که در پی فتنه 88 در حصر خانگی هستند برای بررسی مجدد و رفع حصر به شورای امنیت فرستاده شده است، در این خصوص چه اطلاعاتی دارید؟، گفت: اگرواسپاری شود ، نسبت به این مساله اطلاع رسانی درست و کافی را به موقع خدمت شما اعلام خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد