سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

گروه ایران صراف

                                                                           به نام خدا


گروه اقتصادی ایران صراف در سال 1390 به وسیله گروهی از دانشجویان و اساتید اقتصادی دانشگاه های تهران تشکیل شد،پس از گذشت حدود یک سال و با همکاری گروهی از صرافان تهرانی اقدام به فعالیت رسمی در زمینه تحلیل و مشاوره به مشتریان نمود.

این گروه در ابتدای راه به وسیله شبکه های اجتماعی مختلف اقدام به اطلاع رسانی قیمت بازار سکه و ارز و ارائه تحلیل و مشاوره کرد.

پس از مشورت و نظرخواهی از مراجعه کنندگان و مشتریان عزیز بر آن شدیم تا در فضای مجازی و اینترنت حضور فعال تری داشته باشیم و به توصیه همراهان اقدام به راه اندازی وبلاگ های سکه نیوز در اینترنت نمودیم تا تجربه ای باشد برای افتتاح تارنمای جامع اطلاع رسانی ایران صراف.

 وبلاگی که پیش روی شما است نسخه آزمایشی تارنمای سکه نیوز است که تا راه اندازی کامل این تارنما ،اطلاع رسانی قیمت بازار سکه و ارز و ارائه تحلیل و مشاوره و اخبار هم به وسیله این وبلاگ و هم به وسیله شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر به سمع و نظر شما عزیزان خواهد رسید.

تارنمای سکه نیوز که زیرمجموعه ای از گروه اقتصادی ایران صراف میباشد با ارائه لحظه به لحظه قیمت های بازار پول,طلا و سکه و همچنین مشاوره توسط مشاوران اقتصادی مجرب و ارائه تحلیل و اخبار اقتصادی ایران و جهان آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز خواهد بود.

از امکانات تارنمای سکه نیوز می توان به:

1-تالار گفت و گوی سکه نیوز و ارائه مباحث و مشاوره توسط افراد اموزش دیده. (در حال راه اندازی)

2-سیستم اطلاع رسانی گویای تلفنی قیمت انس طلا بازار تهران,پیش بینی قیمت,نرخ و قیمت سکه در بازار,قیمت نفت جهانی,یک گرم طلا و بازار ارز.(در حال راه اندازی)

3-اطلاع رسانی پیامکی قیمت طلا و ارز ( تعرفه ها متعاقبا اعلام خواهد شد)

و موارد دیگر اشاره کرد که برای خدمت به شما عزیزان در اینده ای نزدیک فراهم گردیده است.

 لطفا از طریق ایمیل info.iransaraf@gmail.com با گروه ایران صراف در تماس باشید و ما را از پیشنهادات,انتقادات و نظرات خود اگاه سازید.

از صبر و شکیبایی و حسن نیت شما متشکریم.

 روابط عمومی گروه ایران صراف