سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

افتتاح آزمایشی وب سایت اطلاع رسانی سکه نیوز

ضمن تبریک بهار طبیعت، همزمان با نوروز و سال جدید نسخه آزمایشی وب سایت اطلاع رسانی سکه نیوز آماده نمایش و بهره برداری شد.






کاربران گرامی می توانند با مراجعه به نشانی sekenews.ir نسخه آزمایشی سکه نیوز مشاهده کنند.


بدیهی است بالا رفتن انتظارات مخاطبان سکه نیوز و ارائه خدمات مورد نیاز ایشان همکاران و کارشناسان ما را برآن داشت تا با بهره گیری از همه توان خود، همه نیازمندی ها را برآورده نموده و با ایجاد بخشها و حوزه های مختلف سایتی جامع و فراگیر را ایجاد نمایند.


بی شک بدون تعامل، تبادل نظر و استفاده از پیشنهادات مخاطبان محترم سکه نیوز نمی توان به پایگاهی قوی و سودمند رسید، لذا از همه کاربران وفادار وبلاگ سکه نیوز خواهشمندیم همچنان با راهنمایی های خود ما را در رشد این پایگاه اطلاع رسانی یاری نمایند.

پیش بینی وضعیت خودرو سازان در بورس سال 93

پیش بینی می شود امسال خودروسازان در بورس شرایط مناسبی داشته باشند از یک طرف در بودجه 93 پیش بینی شده است درآمد حاصل از محل واردات خودرو یک هزار و 164 میلیارد تومانی که نسبت به سال 92 ،836 میلیارد کاهش داده شده که نشان می دهد دولت قصد حمایت از تولید کنندگان داخلی را دارد .



 از طرف دیگر به گفته معاون وزیر صنعت و معدن، دولت در سال 93 تلاش دارد تولیدات خودرو را تا یک میلیون و سیصد هزار دستگاه افزایش دهد . این دو عامل می تواند وضعیت خودروسازان را در بورس بهتر کند اما با توجه به اینکه بخش عمده صنعت خودرو سازی در ایران وابسته به خارج ازکشور است 


عامل دیگری که پیش بینی می شود در این موضوع مؤثر واقع شود مذاکرات ایران با 5+1 است که اگر موفقیت آمیز باشد باعث رفع تحریم ها در خودرو سازی می شود و با واردات قطعات یدکی مورد نیاز برخی از موانع تو لید بر طرف می شود واین موضوع نیز وضعیت آن ها را بهتر می کند

پیش بینی وضعیت ارز و طلا در سال 93/نمای بازار

رئیس کل بانک مرکزی از پیش بینی دلار ۲۶۵۰ تومانی در سال آینده خبر دادو گفت فضا در حال باز شدن است و پیش بینی می شود افق اقتصادی کشور پیشرفت داشته باشد.

قیمت ارز در سال 93 افزایش می یابد


دکتر سید حسین قاسمی کارشناس مسائل اقتصادی گفت: «برای بررسی چشم انداز اقتصاد ایران در سال 93 باید به چند عامل مهم توجه کرد. این عوامل شامل قانون بودجه سال 93، نوع و رفتار سیاست های خارجی دولت و نگاه نظام اجرایی کشور به سیاست های اقتصادی داخلی از جمله نحوه اجرای فاز دوم هدفمندی است.»

وی ادامه داد: «در بودجه سال 93 نکات بسیار روشنی وجود دارد که می توان گفت در سال آینده ما به سمت شرایط رکودی بیشتری می رویم که اگرچه می تواند موجب کاهش قیمت ها شود، اما کالاهای اساسی را با افزایش قیمت روبرو خواهد کرد و این میزان افزایش قیمت بی تردید در سایر شقوق اقتصادی کشور تاثیرگذار خواهد بود.»

وی افزود: «اعتبارات عمرانی بودجه سال 93 افزایش چشمگیری دارد که طبیعتا موجب تزریق نقدینگی به بازار خواهد شد و قدرت خرید را افزایش خواهد داد که موجب افزایش می شود. لذا خصوصیت انبساطی بودجه سال 93 باعث می شود علی رغم وجود رکود در اقتصاد با افزایش قیمت ها روبرو شویم.»

 

ادامه مطلب ...