سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

نظرسنجی CNBC از سیر قیمت جهانی طلا در هفته پیش رو

تازه ترین نظرسنجی سی ان بی سی از کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که روند تحولات قیمت طلا در روزهای آینده نزولی خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از سی ان بی سی، در حالی که بازارهای جهانی منتظر اعلام گزارش های آماری در خصوص وضعیت اقتصادی آمریکا به ویژه بازار کار و اشتغال هستند، جدیدترین نظرسنجی سی ان بی سی نشان می دهد که از 22 کارشناس ارشد اقتصادی 16 نفر بر این باورند که قیمت طلا در روزهای آینده کاهش خواهد یافت.
  
بر اساس این گزارش 3 کارشناس اقتصادی نیز به عدم تغییر قیمت طلا رای داده اند و 3 نفر نیز پیش بینی کرده اند که قیمت طلا با افزایش روبرو خواهد شد.

قیمت طلا در ماه نوامبر بیش از 6 درصد کاهش داشته و تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که در صورت بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا و متوقف شدن محرک پولی روند نزولی قیمت طلا در ماه های آینده نیز ادامه خواهد یافت.

تازه ترین بررسی رویترز نیز نشان می دهد که اقتصاد آمریکا طی ماه نوامبر 185 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. این رقم در ماه اکتبر به بیش از 204 هزار فرصت شغلی رسیده بود. 

کارشناس ارشد موسسه شانگاری فیوچرز نیز تاکید کرد، فعلا همه چیز بستگی به آمارهای اشتغال و بیکاری آمریکا دارد. در صورت بهبود عملکرد بازار اشتغال آمریکا قیمت طلا با کاهش و ارزش دلار با افزایش روبرو خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد