سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

کاهش ارزش دلار با اقدامات فدرال رزرو آمریکا

شاخص دلار آمریکا برای سومین روز متوالی منتهی به امروز چهارشنبه سقوط کرد، این مسئله باعث شده است تا سرمایه‌گذاران موقعیت زمانی برای خرید را مناسب ببینند.



به گزارش رویترز، شاخص دلار آمریکا برای سومین روز متوالی منتهی به امروز چهارشنبه سقوط کرد، این مسئله باعث شده است، تا سرمایه‌گذاران موقیت زمانی برای خرید را مناسب ببینند.

قیمت دلار پس از آن سقوط کرد که مقامات بانک فدرال رزرو اعلام کردند که آسان سازی سیاست‌های پولی را پیشتر اجرایی شده بود، به احتمال زیاد در آینده ادامه خواهند داد.

تضعیف ارزش دلار باعث شد، ارزش یورو تقویت شود، پیشتر روند تقویت ارزش یورو قبل از اعلام مرکز تحقیقات اقتصادی اروپا درباره ضریب اطمینان اقتصادی آلمان محدود شده بود.
  
سرمایه‌گذاران در انتظار شنیدن گزارش مرکز تحقیقات اقتصادی اروپا در بهتر شدن اوضاع اقتصادی در حمایت از ارز یورو هستند، این در حالی است که شمار علائم بهبودی کمتر از انتظار بوده و ممکن است، باعث از دست رفتن دستاوردهای چند ماه اخیر شود.

ارزش دلار پس از اظهارات هفته گذشته جانت یلن رئیس بعدی بانک فدرال رزرو که به طور گسترده‌ای در تائید مواضع مستحکم وی بوده، تحت فشار قرار گرفته است.

به گفته معامله‌گران، دلار همچنین ضربه دیگری را پس از اظهار مقامات بانک مرکزی چین درباره اینکه این کشور احتمال دارد معاملات خود با ارز یوآن را گسترش دهد، متحمل شده است.

این مسئله ممکن است به تقویت ارز یوآن چین در مقابل دلار آمریکا منجر شود.

دلار در برابر یورو با 0.1 درصد کاهش به 1.3515 رسیده است، این در حالی است که ارزش دلار در برابر یوآن نیز با تنزلی 0.2 درصدی به 99.81 یوآن کاهش یافته است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد