سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

دلار به زیر 3000 تومان سقوط کرد

همزمان با انتشار خبرهای مذاکرات ژنو ۲ قیمت‌ها در بازار طلا و ارز نزولی شده و برهمین اساس دلار هم اکنون با قیمت ۲۹۸۵ تومان و سکه نیز با کاهش ۲۹ هزار تومانی با قیمت ۹۱۷ هزار تومان فروخته می شود.

درحالی که در آخرین روز هفته گذشته نرخ دلار در بازار آزاد 3015 تومان بود صبح امروز (شنبه 18 آبان‌ماه) و همزمان با گشایش بازار طلا و ارز در داخل کشور فعالان بازار به مذاکرات ژنو 2 واکنش نشان دادند و به دنبال آن قیمت‌ها نزولی شدند.
  
برهمین اساس هم اکنون دلار با نرخ 2985 تومان، یورو با نرخ 4055 تومان، پوند انگلیس با نرخ 4800 تومان، یوان چین با نرخ 506 تومان و درهم امارات متحده با نرخ 818 تومان در صرافی‌های تهران قیمت گذاری شده و به متقاضیان فروخته می شود.

دلارفروش‌های خیابان فردوسی علت اصلی کاهش قیمت دلار را اخبار مثبت مذاکرات ژنو می دانند و می گویند: احتمالاً امروز قیمت‌ها با نوسانات زیادی همراه شود، البته این نوسانات عمدتاً نزولی خواهند بود.

* کاهش 29 هزار تومانی قیمت سکه

کاهش قیمت تنها به بازار ارز ختم نشده چراکه هم اکنون قیمت‌های طلا و سکه در بازار سبزه میدان نسبت به پنج شنبه گذشته کاهش یافته اند به نحوی که هم اکنون هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ارزش 917 هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ارزش 917 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 470 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی با ارزش 270 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 180 هزار تومان قیمت گذاری شده و فروخته می شود.

لازم به یادآوری است که در آخرین روز هفته ای که گذشت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 946 هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ارزش 944 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی با ارزش 483 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی با ارزش 283 هزار تومان و سکه یک گرمی 190 هزار تومان قمیت گذاری شده بود.

هر اونس طلای جهانی هم اکنون با قیمت 1289 دلار و هر گرم طلای 18 عیار در بازار داخلی با ارزش 96 هزار و 900 تومان نرخ گذاری شده و مورد مبادله قرار می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد