سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

روند تثبیت، بازار سکه را نشانه گرفت

در هفته ای که گذشت بازار سکه هفته ای کم افت و خیز و نسبتاً ثابت را سپری کرد بطوریکه ارزش سکه بهار آزادی تنها 1 هزار تومان در طول این هفته افزایش داشت.

به گزارش سایت طلا، در هفته قبل بازارسکه علی رغم افزایش قابل ملاحظه طلای جهانی و با کاهش اقبال تقاضا روزهای کم نوسان و نسبتاٌ ثابتی را پشت سر گذاشت، هفته ای که ارزش سکه بهار آزادی در پایان معاملات هفتگی تنها 1 هزار تومان افزایش و سایر سکه ها کاهش قیمت را به ثبت رساندند.
  
بنابراین گزارش، بازار سکه در هفته گذشته با تعدیل ملایم قیمتها روبرو بود و روز شنبه را با بهای 955 هزار تومانی سکه بهار آزادی و 954 هزار تومانی طرح قدیم این سکه آغاز کرد. 
در این روز هر نیم سکه با بهای 506 هزار تومان و هر ربع و سکه 1 گرمی با قیمت 306 و 196 هزار تومان به مشتریان عرضه شدند. 

بر پایه این گزارش، در روز یکشنبه نرخ انواع سکه تغییر چندانی نسبت به روز قبل نداشت اما در روز دوشنبه با ریزش دلار به زیر مرز 3000 تومان، بازار سکه تا حدودی ریزش قیمتها را شاهد بود و ارزش سکه بهار آزادی را به 953 هزار تومان و طرح قدیم را به 950 هزار تومان رساند.
در همین راستا در روز دوشنبه هر نیم و ربع سکه با بهای 505 و 304 هزار تومان و سکه 1 گرمی با قیمت 195 هزار تومان به فروش رسیدند.

در روز سه شنبه بازار سکه متأثر از افزایش طلای جهانی و رشد دلار داخل با گامهای افزایشی ارزش هر قطعه سکه بهار آزادی را به 960 هزار تومان رساند که نسبت به روز شنبه با 5000 تومان رشد تقریباٌ نیم درصد افزایش را به ثبت رساند.
بر همین اساس طرح قدیم سکه بهار آزادی با بهای 955 هزار تومان معامله شد.
در روز سه شنبه نیم و ربع سکه البته با کاهش 1 و 2 هزار تومانی و با قیمت 505 و 304 هزار تومان در بازار به فروش رسیدند.

براساس این گزارش، اما در روز چهارشنبه بهای سکه ها کاهش یافت و ارزش سکه بهار آزادی با افت 4 هزار تومانی به 956 هزار تومان رسید. 
سایر سکه ها نیز با نوسان در پایان معاملات این روز به جزء سکه طرح قدیم که نسبت به روز گذشته تغییر بهایی نداشت، نیم و ربع سکه با افت 9 و 4 هزار تومانی به 496 و 300 هزار تومان رسیدند.
همچنین سکه 1 گرمی با افت 1 هزار تومانی به 195 هزار تومان رسید.

گفتنی است، تداوم ثبات در بازار سکه تا این هفته نیز ادامه یافت و در اولین روز هفته جاری علیرغم رشد بهای طلای جهانی و دلار، بهای سکه همپای این دو متغیر با شتاب زیادی افزایش نیافت و روز گذشته با رشد چهار هزار و پانصد تومانی بر روی رقم 970 هزار و 500 تومان آرام گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد