سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

کم تحرکی و سیر کاهشی بازار سکه

در هفته قبل بازار سکه تا روز سه شنبه شاهد فضای آرامی بود که در روز چهارشنبه با افت طلای جهانی به ریزش قیمتها بدل شد و نرخ سکه بهار آزادی نسبت به آغاز هفته 18 تا 20 هزار تومان کاهش داشت.
http://s2.picofile.com/file/7846516876/73251_505.jpg
براساس این گزارش، سرمایه های سرگردان که چندی در بازار دلار و سکه جولان می دادند، همکنون با رکود حاکم بر این بازار و سیر نزولی قیمتها، در حال رخت بربستن از آن می باشند.

  

در همین حال خبرهای دریافتی از کاهش متقاضیان در این بازار حکایت دارد، بطوری که سبزه میدان و خیابان فردوسی که محل تجمع دلالان سکه و دلار بود، همکنون به طور قابل ملاحظه ای خلوت شده است.

این گزارش حاکیست، بازار سکه روز شنبه گذشته را در حالی آغاز کرد که اثر افت طلای جهانی با رشد 20 تومانی دلار داخل کمرنگ و بهای سکه بهار آزادی با افزایش 10 هزار تومانی طرح امامی و 3 هزار تومانی طرح قدیم به 977 هزار تومان و 964 هزار تومان رسید.
ارزش نیم سکه و ربع هم در روز شنبه با رشد 2 و 3 هزار تومانی به 505 و 310 هزار تومان و سکه 1 گرمی با افزایش 1 هزار تومانی به 197 هزار تومان رسید.

این گزارش می افزاید، بازار سکه در روز یکشنبه به مناسبت شهادت امام محمد تقی (ع) تعطیل و قیمتها در روز دوشنبه تا حدودی تغییر کرد که این تغییر برای سکه بهار آزادی کاهش 3 هزار تومانی و برای نیم سکه و سکه 1 گرمی رشد 3 و 1 هزار تومانی را به دنبال داشت که به ترتیب با بهای 974 هزار تومان و 508 و 198 هزار تومان معامله شدند.
در این روز بهای سکه طرح قدیم و ربع سکه تغییری را به ثبت نرساندند.

برپایه این گزارش، بازار سکه روز سه شنبه را با نوسان محدود سپری کرد اما در روز چهار شنبه با افت طلای جهانی و تقاضای پایین با ریزش 17 هزار تومانی سکه امامی و 8 هزار تومانی سکه طرح قدیم روبرو و بهای این سکه ها را به 959 و 958 هزار تومان رساند.
هر نیم سکه نیز در روز چهارشنبه افت 10 هزار تومانی و هر ربع و سکه 1 گرمی کاهش 8 و 3 هزار تومانی را تجربه و با نرخ 496 هزار تومان و 302 و 197 هزار تومان به فروش رسیدند.

گفتنی است، در روز پنج شنبه بازار سکه قدری دیگر از ارزش سکه های طلایی کاست و سکه بهار آزادی بر بهای 957 هزار تومان در طرح امامی و 956 هزار تومان در طرح قدیم آرام گرفت.
در همین راستا هر نیم و ربع سکه با بهای 495 و 300 هزار تومان و هر سکه 1 گرمی با قیمت 196 هزار تومان در بازار به فروش رسیدند.

شایان ذکر است، بازار سکه طی ده روز گذشته با رکود و کاهش تقاضا همراه بوده است، که کاهش قیمت در این بازار بی رونقی بازار سکه را مضاعف کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد