سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

پربازده ترین شرکت های بورسی

پالایش نفت تهران پربازده‌ترین سهم از ابتدای سال‌جاری بود که با 944.5 درصد بازده توانست بیشترین سود را نصیب سهامداران خود کند.
طبق آمار پردازش‌شده در شرکت کارگزاری بانک کشاورزی، از میان 387 شرکت بورس و فرابورس، در6‌ماه نخست امسال فقط 15شرکت بازده منفی داشتند. در عین حال صندوق سرمایه‌گذاری سپهر کاریزما هم که به‌تازگی وارد فرابورس شده، بازده صفر داشته است.
  
پالایش نفت تهران پربازده‌ترین سهم از ابتدای سال‌جاری بود که با 944.5 درصد بازده توانست بیشترین سود را نصیب سهامداران خود کند. پس از این شرکت، پاکسان قرار دارد. سرمایه‌گذارانی که از ابتدای سال سهام این شرکت را در سبد خود قرار داده‌اند، در پایان 6 ماه، 608 درصد بازده کسب کرده‌اند. سومین شرکتی که توانست بازده بالایی را در 6‌ماه به‌دست آورد، کویرتایر بود.

این شرکت در مدت یادشده 605 درصد بازدهی را نصیب سهامداران خود کرد. فراورده‌های نسوز آذر هم در رتبه چهارم بازده قرار دارد. این شرکت 491درصد بازده را در این مدت به‌دست آورد. رشد قیمت سهام لبنیات کالبر، بازده سهام این شرکت را به 489درصد رساند تا پنجمین شرکت میان شرکت‌های بورس و فرابورس از لحاظ بازده باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد