سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

رشد ۶۳۰واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس تهران که این روز‌ها امیدوار به آینده است در مبادلات ۹ مهر ماه ۶۳۰ پله صعود کرد و به ۶۶ هزار و ۳۵۰ واحد رسید. در داد و ستد‌های روز گذشته شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس به‌دلیل افزایش قیمت سهامش بیشترین نقش را در صعود شاخص داشت و در مجموع ۲۰۲واحد شاخص بورس را بالا کشید.



به گزارش گروه بورس سکه نیوز به نقل ازهمشهری،در دادوستد‌های 9 مهر ماه شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس به‌دلیل افزایش قیمت سهامش بیشترین نقش را در صعود شاخص داشت و در مجموع 202واحد شاخص بورس را بالا کشید.

  

مبادله 342میلیارد تومان سهام در بورس


سهامداران بورس تهران 753میلیون سهم به ارزش 342میلیارد تومان در بورس دادوستد کردند. از ابتدای هفته جاری تاکنون سهامداران به‌طور متوسط بین 300تا 350میلیارد تومان سهام در بورس خریداری کرده‌اند که این نشان‌دهنده رشد ارزش معاملات در بورس تهران است. دیروز همچنین شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پتروشیمی فناوران، پالایش نفت بندرعباس، بانک صادرات ایران، تایدواترخاورمیانه‌، سرمایه‌گذاری ‌توسعه‌ملی‌، معدنی و صنعتی گل‌گهر، آلومینیوم‌ایران‌ و گروه‌ صنعتی‌ بارز با صف خرید سهامداران مواجه شدند.


معامله 45هزار تن لوب‌کات و وکیوم باتوم در روز دوشنبه


45هزار تن لوب کات و وکیوم باتوم درتالار فرآورده‌های نفت و پتروشیمی بورس کالا مورد دادوستد قرار گرفت؛ ضمن اینکه تالار محصولات کشاورزی شاهد معامله 6100تن گندم و شکر بود. در مبادلات روز گذشته و در تالار فرآورده‌های نفت و پتروشیمی، 550/11هزار تن لوب‌کات سنگین شرکت پالایش نفت تندگویان تهران به قیمت 16هزارو114ریال معامله شد.


این شرکت همچنین، 9500تن لوب کات سبک را به قیمت 16هزارو535 ریال به فروش رساند. در تالار محصولات کشاورزی هم 3هزار تن گندم دورم ایلام، 2هزار تن گندم دورم خوزستان و یک‌هزار تن گندم دورم فارس به قیمت 8600ریال در هر کیلو مورد معامله قرار گرفت. علاوه بر این، 100تن شکر سفید کارخانه قند یاسوج به قیمت 18هزار و 500ریال به فروش رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد