سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

تاخیر در توقف محرک پولی فدرال رزرو آمریکا را بی اعتبار می کند

ایستر جورج رئیس فدرال رزرو کانزاس سیتی در تازه ترین اظهارات خود تصریح کرد، فدرال رزرو آمریکا در نشست هفته گذشته خود تصمیم گرفت محرک پولی را ادامه دهد

http://s3.picofile.com/file/7846213652/10286_635103901335582955_l.jpg


این تصمیم بسیاری از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازارهای مالی بین المللی را شگفت زده کرده است. این مساله موجب بی اعتبار شدن فدرال رزرو شده و تاثیر سیاست های پولی آن در آینده را از بین خواهد برد.

  

وی افزود: تصمیم نشست سپتامبر فدرال رزرو بسیاری از کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی را نسبت به عملکرد فدرال رزرو آمریکا ناامید کرده است. تاخیر در متوقف کردن محرک پولی نه تنها هزینه های زیادی برای اقتصاد آمریکا خواهد داشت بلکه تاثیر گذاری سیاست های پولی فدرال رزرو در آینده را نیز با چالش های جدی روبر خواهد کرد.

وی گفت: تاخیر بیشتر در متوقف کردن محرک پولی 85 میلیارد دلاری بازارهای مالی را نسبت به قدرت اقتصادی آمریکا به شک و تردید خواهد انداخت و این مساله به ضرر اقتصاد آمریکا است.

نشست آتی فدرال رزرو آمریکا قرار است اواخر اکتبر برگزار شود. فدرال رزرو قول داده است تا اجرای محرک پولی را تا کاهش نرخ بیکاری به 6.5 درصد یا افزایش نرخ تورم به بیش از 2.5 درصد ادامه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد