سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

خاطره حماسه و ایثار در اتحادیه طلا

 در سی و یکم شهریور 59 زمانی که صدام حمله به کشورمان آغاز کرد، شاید کمتر کسی تصور می کرد که این تهاجم 8 سال بطول بیانجامد، و این رویداد سرفصل دوران جدیدی در کشورمان گردد، که سالیان بعد ، ایران در اوج اقتدار و بالندگی باشد. جایگاهی که اقتدار آن را در دیپلماسی اخیر همگان به وضوح مشاهده کردند.
http://s3.picofile.com/file/7847575806/10295_635104759648310502_l.jpg
شاید کمتر کسی فکر می کرد که در این کارزار همه و همه به دفاع از آب و خاک خویش بشتابند. از "علی جراید" 12 ساله که کوچکترین شهید دفاع مقدس گرفته تا پیرمردان " عبدالحسین کارگر" 88 ساله، از کارگر و دانشجو و پزشک تمام قد از این سرزمین دفاع کنند.

  

و شاید کمتر کسی تصور کند که همه صنوف همچون صنف طلا و جواهر دهها و صدها شهید تقدیم این انقلاب کند. بیمارستانی را در جبهه ها احداث کرده و صدها آمبولانس تهیه و روانه خط مقدم کنند. ساخت شهرک شهید بهشتی برای آوارگان جنگ تحمیلی از دیگر اقدامات این صنف طلا و جواهر در سالهای حماسه و ایثار است.

همزمان با هفته دفاع مقدس روز گذشته اتحادیه طلا و جواهر تهران میزبان همرزمان و همسنگران این صنف بود تا ضمن یاد حماسه سازی های 8 سال دفاع مقدس، با دوستان شهید خود تجدید پیمان کنند.

در این مراسم که با استقبال خوب اعضای این صنف و مسئولین آن مواجه شد، "بلندیان" از آزادگان سرافراز 8 سال دفاع مقدس که 6 سال از بهترین زمان حیات خود را در زندانهای بعثی گذرانده است به تجدید خاطرات خود از دوران اسارت و پرداخت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطر 8 سال دفاع مقدس به عاقبت جنایتکاران دنیا چون صدام و حامیان وی اشاره کرد.

وفادار ضمن بیان فشار و تحریم غرب بر علیه کشورمان، تصریح کرد: همکنون ایران در اوج قدرت و اقتدار بسر می برد، که این امر را باید مرهون درایت رهبر معظمن انقلاب دانست.

در این مراسم ذاکران اهل بیت و شاعران به مرثیه سرایی و سرودن اشعار پرداختند.

این مراسم که با حضور محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر، احمد وفادر رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران و هیئت رئیسه آن، عباداله محمدولی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، همراه بود مورد استقبال فعالین و اعضای این صنف قرار گرفت.

در حاشیه این مراسم سید تقی حسینی فرمانده بسیج صنف طلا و جواهر در گفتگو با سایت طلا ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بسیج صنف طلا و جواهر همگام با دیگر اقشار ملت در همه عرصه ها حامی و پشتیبان نظام وانقلاب بوده، و در هر برهه از زمان که کشور نیاز داشته به کمک مردم و انقلاب شتافته است.
وی افزود: بسسج صنف طلا و جواهر در طول سال برنامه های فرهنگی متنوعی را تدارک دیده و در طول سال چهار برنامه و مراسم در "هفته دفاع مقدس"، "هفته بسیج"، "22بهمن" و " سوم خرداد" برگزار می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد