سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

درخواستهای ضد و نقیض از فدرال رزرو آمریکا

 ریچارد فیشر رئیس فدرال رزرو دالاس ضمن انتقاد از عملکرد فدرال رزرو در نشست هفته گذشته تصریح کرد، بسیاری از کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی انتظار داشتند فدرال رزرو امریکا در نشست روز چهارشنبه 10 تا 15 میلیارد دلار از محرک پولی 85 میلیارد دلاری را کاهش دهند.

بر اساس این گزارش نشست آتی فدرال رزرو آمریکا قرار است روزهای 29 و 30 اکتبر برگزار شود و برخی کارشناسان اقتصادی معتقدند که فدرال رزرو در این نشست بخشی از محرک پولی را متوقف خواهد کرد.

  

وی در ادامه افزود، اجرای برنامه محرک پولی تاکنون تاثیر مثبت چندانی بر بازار اشتغال آمریکا نداشته و فدرال رزرو باید به فکر چاره ای برای بازگرداندن رونق و رشد به بازار مسکن باشد.

در همین حال رئیس فدرال رزرو نیویورک ضمن حمایت از تصمیم اخیر فدرال رزرو آمریکا تاکید کرد، بانک مرکزی آمریکا باید در شرایط حساس کنونی به اجرای محرک پولی 85 میلیارد دلاری ادامه دهد.

به گزارش رویترز؛ ویلیام دادلی رئیس فدرال رزرو نیویورک تصریح کرد، فدرال رزرو آمریکا می تواند در صورت بهبود وضعیت اقتصادی بخشی از محرک پولی را تا اواخر امسال متوقف کند.

تصمیم هفته گذشته فدرال رزرو آمریکا مبنی بر ادامه اجرای محرک پولی با واکنش های مختلفی از سوی مقام های اقتصادی و پولی این کشور روبرو شده است.

دنیس لاکهارت رئیس فدرال رزرو اتلانتا نیز هشدار داد، اگر نمایندگان آمریکایی برای بهبود وضعیت بازار کار و افزایش بهره وری در اقتصاد این کشور چاره اندیشی نکنند، آمریکا جایگاه و اعتبار خود در اقتصاد جهان را از دست خواهد داد.

بسیاری از سرمایه گذاران و کارشناسان اقتصادی پیش بینی کرده بودند که فدرال رزرو در نشست هفته گذشته خود 10 تا 15 میلیارد دلار از محرک پولی را کاهش خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد