سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

پوشش بیمه ای نوسانات نرخ ارز امکان پذیر نیست

صبح دیروز مراسم تودیع و معارفه روسای پژوهشکده بیمه با حضور محمد ابراهیم امین رئیس کل بیمه مرکزی در این ساختمان پژوهشکده بیمه برگزار شد.
غدیر مهدوی که پیش از احمد قاسمی سرپرستی پژوهشکده بیمه را بر عهده داشت، در مراسم معارفه خود گفت: اقداماتی که از قبل در این مجموعه آغاز کرده بودم، موجبات بازگشت مجدد بنده را به پژوهشکده بیمه فراهم کرد.

  
وی بر اجرای طرح‌های پژوهشی بنیادی و کاربردی تاکید کرد و افزود: پژوهشکده باید به جدیت چاپ کتاب را در زمینه حوزه تخصصی خود ادامه داد، تا بتوانیم تا 50 کتاب در موضوع بیمه‌ در سال چاپ کنیم.
مهدوی اظهار داشت: در زمینه آموزش نمایندگان و کارگزاران، اخیراً برای کاهش هزینه‌ها آموزش مجازی راه‌اندازی‌شده تا همه بتوانند در سراسر کشور از آن استفاده کنند.
او همچنین اعلام کرد: برای گسترش دانش بیمه قراردادهای با دانشگاه‌های معتبر کشور برای راه‌اندازی دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری در رشته بیمه منعقد شده که برخی از آنها اجرایی و برخی در مرحله صدور مجوز هستند.
رئیس پژوهشکده بیمه عنوان کرد: پیگیر اجرایی کردن دوره‌های پژوهش محور در این پژوهشکده هستیم تا بتوانیم مجوز دکتری بیمه به صورت پژوهش‌محور را اخذ کنیم.
وی با بیان اینکه جذب اعضای هیئت علمی در پژوهشکده اغاز شده‌، گفت: مجوز جذب 20 نفر به عنوان هیئت علمی را از وزارت علوم گرفته‌ایم.
مهدوی ادامه داد: پژوهشکده آماده ارائه آموزش‌های لازم به نیروی انسانی بدنه صنعت است.
مهدوی ضمن انتقاد از برخی طرح‌های غیر علمی در صنعت بیمه از جمله بیمه نوسانات نرخ ارز گفت: نوسانات نرخ ارز اصلاً بیمه‌پذیر نیست و اگر بخواهیم این گونه شود باید در مورد آن تحقیق لازم صورت بگیرد.
وی در پایان خواستار حمایت لازم پژوهشکده بیمه از سوی بیمه مرکزی شد و گفت: هیچ گسترشی اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه به اندازه کافی در آن زمینه تحقیق و پژوهش انجام شده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد