سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

نهاوندیان: پیش‌بینی روزهای بهتر برای اقتصاد ایران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: حتماً روزهای بهتری را برای اقتصاد ایران پیش بینی می کنیم که از نشانه های آن به پایان رسیدن التهابات در بازارهای مختلف است.




به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سکه نیوز ،محمد نهاوندیان در بیست و ششمین نشست هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران افزود: دوران آرامش آغاز شده است و باید شاهد ثبات در بازارهای مختلف با سیاستگذاری درست باشیم، البته دیگر شاهد جست و خیزهای غیرقابل محاسبه در اقتصاد نخواهیم بود.


وی گفت: حتماً مناسبات بین المللی شرایطی پیدا خواهد کرد که ظرفیت های اقتصاد ما سرمایه گذاران را به خود جذب خواهد کرد البته در این برهه از نقل و انتقالات وظیفه ما تشکل‌ها بسیار خطیر است.

  

نهاوندیان ادامه داد: بیان ظرفیتهای اقتصادی کشور و اینکه سرمایه گذاران فرصت های تجاری را از دست داده اند و نیز انتقال واقعیت اقتصاد ایران به طرف‌های خارجی باید در دستور کار اتاق‌های بازرگانی و تشکل‌های اقتصادی قرار گیرد.
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: همزمان با فعال شدن دیپلماسی رسمی و عمومی کشور دیپلماسی اقتصادی کشور باید با حضور جدی فعالان اقتصادی و تشکل‌ها در این مسیر به ملت کمک کند.
وی با اشاره به افتتاح مجدد شرایط جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آن را نمادی از رویکرد دولت جدید در همراهی با فعالان اقتصادی و تحقق یک وظیفه قانونی توصیف کرد.
نهاوندیان افزود: آغاز به کار مجدد جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی نشان از عزم جدی است که در تصمیم سازی کشور برای شنیدن و استقبال از سخن و استدلال فعالان اقتصادی توسط مسئولان اقتصادی وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه باید در همه استان‌ها شاهد برگزاری مناسب جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی باشیم گفت: به این ترتیب بازده کل سیستم اقتصادی را با اجتناب از تصمیمات نادرست بالا می بریم و این نوعی کشورداری مردم‌سالارانه در حوزه اقتصادی است.
نهاوندیان افزود: دولتی که رویکردش استفاده از ذخایر دانش و اقتصادی و ظرفیت‌های مردمی باشد خود را غنی کرده است و استفاده از این مؤلفه ها ضایعات را کاهش خواهد داد و پیشرفت‌ها را بیشتر خواهد کرد.
صدا و تصویر دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد