سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

ماراتن اونس و دلار برای کاهش

درحالی افت بهای سکه و طلا وارد هفتمین روز متوالی می شود که بهای جهانی طلا در کنار قیمت ارز داخلی سقوط همزمان را تجربه می کنند.


به گزارش سکه نیوز، طی یک هفته گذشته قیمتها همچنان روند نزولی را می پیماید، و علاوه بر کاهش بهای دلار اونس جهانی طلا نیز همزمان با بررسی طرح محرک اقتصادی آمریکا در حال نزول است و اندک اندک به کانال 1200 دلار نزدیک می شود.


براساس این گزارش، امروزسه شنبه هر قطعه سکه بهار آزادی با افت 4 هزار تومانی به 960 هزار تومان رسید. سکه طرح قدیم نیز با افت 2 هزار تومانی 958 هزار تومان معامله شد.


گزارش سکه نیوز حاکیست، در حالی که قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز با کاهش همراه بود، نیم سکه و ربع سکه در همین بازار با رشد بها مواجه شد. نیم سکه امروز در بازار سکه با افزایش 5 هزار تومانی 505 هزار تومان و ربع سکه و سکه گرمی هرکدام با رشد 4 و 5 هزار تومانی، 312 و 205 هزار تومان معامله شدند.

 

 

برپایه این گزارش، هر گرم طلای 18 عیار نیز در بازار طلای تهران امروز با کاهش 600 تومانی 97 هزار و 900 تومان و هر مثقال طلای 17 عیار با افت 2300 تومانی 424 هزار و 200 تومان به فروش رسید.


مؤثرترین متغیر بازار طلا و سکه، یعنی دلار نیز امروز با کاهش 30 تومانی مواجه شد.

در پایان معاملات امروز هر دلار آمریکا در صرافی ها 3060 تومان معامله می شد.


تحلیلگران و کارشناسان اقتصادی حضور در این بازار و سرمایه گذاری در آن را بسیار پر ریسک می دانند، و با توجه به روند نزولی بهای طلا، سکه و ارز به معامله گران غیرحرفه ای توصیه می کنند از این بازار خارج شوند.


گفتنی است با توجه به جلسه بانک مرکزی آمریکا و بررسی طرح محرک اقتصادی فدرال رزرو آمریکا طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 17 و 18 سپتامبر(26و27 شهریورماه) فعالان بازارهای جهانی طلا یک شوک جدی پس این اجلاس را حتمی می دانند، و اکثر پیش بینی ها در مورد روند بهای طلا در این بازار بر افت بهای طلا در این مدت حکایت دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد