سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

سکه از ماه گذشته چقدر ارزان شد؟ +نمودار

قیمت سکه از 14 تا 25 شهریور 183 هزار تومان ارزان شد.

طی یک هفته گذشته قیمت سکه و ارز در بازار روند نزولی به خود گرفته است و افت قیمت ها به حدی بوده که سرانجام قیمت سکه پس از مدت ها به زیر یک میلیون تومان رسید.

البته علاوه بر افت قیمت سکه در بازار داخلی طی روزهای اخیر شاهد افت قیمت طلا در بازارهای جهانی هستیم به طوری که قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به 1317 دلار رسیده است.
  
در همین رابطه محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفته است نوساناتی که روی طلا و سکه در چند روز گذشته اتفاق افتاده است کاملا متناسب با مسائل موجود است و اتفاق خاصی رخ نداده است و حبابی هم در قیمت ها وجود ندارد. قیمت سکه مطابق با قیمت جهانی و قیمت ارز موجود در بازار است.

وی همچنین گفته است با توجه به روند مثبتی که اوضاع اقتصادی و سیاسی طی کرده قیمت ها به سمت تثبیت می رود و برای چند روز آینده بازار به ثبات قیمت می رسد و پس از آن نیز نوسانات دیگر تابع مسائل اقتصادی و سیاسی است.

به گزارش سکه نیوز، قیمت سکه طی یک ماه گذشته نوسان های فراوانی را تجربه کرده است و در بالاترین قیمت در تاریخ 14 شهریور به 1 میلیون و 147 هزار تومان رسید و پس از آن روند نزولی قیمت سکه آغاز شد و سرانجام روز گذشهت قیمت سکه تمام بهار آزادی به 964 هزار تومان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد