سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

موسسه گلدمن ساش: روند نزولی قیمت طلا سال آینده نیز ادامه دارد

موسسه مالی گلدمن ساش آمریکا پیش بینی کرد، با متوقف شدن برنامه محرک پولی فدرال رزرو روند نزولی قیمت جهانی طلا در سال 2014 میلادی نیز ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سکه نیوز، بلومبرگ گزارش داد: نشست آتی فدرال رزرو آمریکا در حالی قرار است ۱۷ و ۱۸ سپتامبر برگزار شود که برخی از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که بخشی از برنامه محرک پولی متوقف خواهد شد. 

فدرال رزرو آمریکا در ماه های گذشته نرخ بهره بانکی را نزدیک به صفر نگه داشته و میلیاردها دلار به اقتصاد این کشور تزریق کرده است. 
 

 
قیمت جهانی طلا پس از رشد متوالی در ۱۲ سال گذشته از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ درصد کاهش داشته است. تحلیلگران موسسه گلدمن ساش بر این باورند که با متوقف شدن بخشی از برنامه محرک پولی فدرال رزرو قیمت طلا در سال آینده نیز با کاهش روبرو خواهد شد. 

به گزارش سکه نیوز قیمت طلا از ۱۹۲۳ دلار در سپتامبر ۲۰۱۱ به کمتر از ۱۳۶۵ دلار رسیده است. موسسه گلدمن ساش پیش بینی کرده است که قیمت جهانی هر اونس طلا تا ۱۲ ماه آینده به کمتر از ۱۱۷۵ دلار خواهد رسید.

هشدار: خبرهای پیش بینی صرفا برای اطلاع رسانی منتشر شده و " سکه نیوز " هیچ اعتقادی به پیش بینی قیمتها ندارد و مطالب ذکر شده هیچ ‌گونه توصیه ای برای خرید و فروش نمی باشد. بازدید کنندگان محترم بر اساس برداشت و مسئولیت خود اقدام به خرید و فروش نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد