سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

تحلیل موسسه بارکلیز از تحولات بازار جهانی طلا

موسسه مالی بارکلیز در تازه ترین تحلیل خود نوشت، تا زمانی که قیمت طلا به 1522 دلار در هر اونس افزایش پیدا نکند مرحله کنونی نوسانات قیمت ها در بازارهای جهانی پایان نخواهد یافت.  
 

 
به گزارش پایگاه خبری سکه نیوز پایگاه اینترنتی بیلیون استریت گزارش داد: موسسه بارکلی اعلام کرد، قیمت طلا بین سطح مقاومتی ۱۳۵۰ تا ۱۴۳۴ دلاری در نوسان بوده و تا زمانی که قیمت این فلز گرانبها به ۱۵۲۲ دلار در هر اونس نرسد ، نوسانات قیمتی در این محدوده ادامه خواهد داشت.

موسسه بارکلیز اعلام کرد قیمت طلا توسط بازارهای بیرونی تعیین می شود. تحولات بازار اوراق قرضه و سهام و نوسانات ارزش دلار در بازارهای بین المللی ارز بیشترین تاثیر را بر قیمت طلا داشته است.

گرچه نگرانی های اخیر نسبت به حمله نظامی آمریکا به سوریه نیز تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته ولی به نظر می رسد بازارهای بیرونی در شرایط فعلی بیشترین تاثیر را بر قیمت این فلز گرانبها دارد.

به عنوان مثال انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بازار کار و اشتغال موجب شد تا قیمت جهانی طلا روز جمعه ۲ درصد افزایش یابد.

به گزارش طلا نشست آتی فدرال رزرو آمریکا و تصمیم گیری در خصوص برنامه محرک پولی نیز تاثیر زیادی بر قیمت طلا و ارزش دلار خواهد داشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد