سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

بررسی اقتصاد آمریکا/اعتماد به توانمندی وزارت کار افزایش یافت

آمارها از ایجاد به طور متوسط 192430 شغل در ماه حکایت می کنند.آمریکا در ماه جولای توانست 6.7 میلیون شغل از 8.8 میلیون شغلی را که بر اثر رکود اقتصادی به وجود آمده بود جبران نماید.

به گزارش سکه نیوز اقتصاددانان در تحلیل هفته پیش اظهار کردند: کارفرمایان در ماه آگوست توانستند فراتر از انتظار کارشناسان عمل کنند و افراد بیشتری را وارد بازار کار نمایند,که این عمل نشان از آشکارشدن سیگنال هایی از قدرت گرفتن وزارت کار آمریکا می باشد و میتواند رشد اقتصادی را تضمین کند.

  

طی نظرسنجی که بلومبرگ از 71 اقتصاددان درمورد بازار کار انجام داد,اکثر آنها پیشبینی افزایش اشتغال را در ماه سپتامبر داشتند و رسیدن میزان اشتغال را به عدد 180000 در ماه را دور از ذهن نداستند.


استخدام سریعتر و به طبع آن افزایش درآمدها باعث استحکام زیربنای هزینه های مصرف کننده خواهد شد و به دولت آمریکا اجازه خواهد داد تا با خیال راحت تر به برنامه ریزی و پیشبینی پیامدهای طرح هایی همچون افزیش مالیات و قطع برنامه ی محرک پولی بپردازد.


داده های هفته ی پیش نشان از سردرگمی بازار داشت.تولید ناخالصی آمریکا 2.5 درصد در 3 ماه دوم سال افزایش پیدا کرد و در داده ای دیگر هزینه ی مصرف کننده کمتر از میزان پیشبینی شده افزایش پیدا کرد.همچنین تمایلات مصرفی نیز پس از چند سال افزایش ,افت نمود.


در این میان بازارهای سهام آمریکا بدترین ماه خود را از می  2012 ثبت نمودند.دلیل اصلی این کاهش احتمال حمله ی امریکا به سوریه عنوان شده است.

در ماه پیش شاخص s&p با افت 3.1 درصدی روبه رو شد و به رقم 1632.97 رسید.


آمارها از ایجاد به طور متوسط 192430 شغل در ماه حکایت می کنند.آمریکا در ماه جولای توانست 6.7 میلیون شغل از 8.8 میلیون شغلی را که بر اثر رکود اقتصادی(در ژوئن 2009 رکود به پایان رسید) به وجود آمده بود جبران نماید.


این آخرین آمار از بازار کار خواهد بود که فدرال رزرو قبل از نشست 17-18 سپتامبر خواهد دید و مبنای تصمیم گیری آنها خواهد بود.

طبق نظرسنجی بلومبرگ 65 درصد اقتصاددانان معتقدند که بانک داران احتمالا تصمیم به کاهش تدریجی خرید اوراق قرضه بگیرند.


بانک های مرکزی متعهد به ادامه ی خرید دارایی ها تا مشاهده ی آمارهایی رضایت بخش از سوی وزارت کار شده اند.


لازم به ذکر است بعضی از شرکت ها قصد تعدیل نیرو دارند.ولز فارگو و WFC , بزرگترین وام دهندگان خانه در آمریکا از این گروه هستند که قصد اخراج 2300 نفر از کارکنان خود را به دلیل نبود پشتوانه ی مالی دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد