سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

پیشبینی این هفته کیتکو از بازار طلا

اکثریت شرکت کنندگان در نظرسنجی این هفته کیتکو رای به افزایش قیمت در هفته پیش رو دادند.


به گزارش سکه نیوز به نقل از کیتکو: اکثریت شرکت کنندگان در نظرسنجی این هفته کیتکو رای به افزایش قیمت در هفته پیش رو دادند.

در نظرسنجی این هفته از بین 36 فرد شرکت کننده که از میان بزرگترین معامله گران بازار,سرمایه گزاران بانک ها,معامله گران آتی و مدیران مالی و تحلیلگران تکنیکال انتخاب شده بودند,22 نفر به نظرسنجی پاسخ دادند.

  

از میان این 22 نفر 11 نفر به افزایش قیمت در هفته جاری رای دادند در حالی که 9 نفر معتقدند بازار در این هفته روندی کاهشی خواهد داشت.2 نفر نیز بازار را باثبات یا با نواسانات کم پیشبینی کردند.


به عقیده یک تحلیلگر بازار طلا؛نگرانی ها از اوضاع سوریه رو به کاهش است و این وضعیت تاثیر منفی خود را بر طلا خواهد گذاشت.در هفته گذشته ما انتظار رسیدن طلا به 1450 دلار در هر اونس را داشتیم اما این روند شکست خورد.


این تحلیلگر بازار همچنین افزود:به نظر من در هفته پیش رو روند بازار برعکس خواهد شد وانس سقوط خواهد کرد.

در این میان افرادی که معتقد به افزایش قیمت ها بودند به عواملی همچون:احتمال افزایش درگیری ها در سوریه و حرکت رو به بالای اونس استناد می کنند.


به علاوه "دارین نیوسام" تحلیلگر ارشد بازار نیز می گوید:روند صعودی هفته ای بازار همچنان برجاست و و سطح مقاومتی هنوز در 1422.3 دلار باقی می ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد