سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

گروه تحلیل اقتصادی ایران صراف منتشر کرد، تحلیل تکنیکال بهای جهانی طلا

روابط عمومی : ایران صراف اعلام کرد، چنانچه بهای جهانی طلا در سطح حمایتی 1385دلار باقی بماند سطح مقاومتی این فلز در کوتاه مدت 1416 دلار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سکه نیوز، رشد تدریجی بهای طلا در بازارهای جهانی ادامه دارد ، طبق نمودار تکنیکال روند قیمت اونس طلا در کوتاه و میان مدت صعودی می باشد .

قیمت جهانی طلا روز آدینه  هفته گذشته سطح حمایتی اصلی کوتاه مدت 1384 دلار را شکست و به شدت افزایش یافت. اغلب قیمت طلا باز می گردد تا نقطه هدف قبلی خود را تجربه کند، کارشناسان اقتصادی بر این باورند قیمت طلا ممکن است در کوتاه مدت به سمت سطح حمایتی 1384 دلار حرکت کند و مجددا کاهش یابد.
  
بر اساس این گزارش، سطح 1384 دلار سطح حمایتی مهمی برای طلا در کوتاه مدت می باشد. قیمت هر اونس طلا در 16 آگوست برای تحویل در ماه دسامبر بین 1384 تا 1351 دلار داد و ستد شد.

بر این اساس، تحلیلگران اقتصادی اعلام کردند در صورتی که بهای جهانی طلا در سطح حمایتی 1385دلار باقی بماند سطح مقاومتی این فلز در کوتاه مدت 1416 دلار خواهد بود.

رشد اخیر قیمت طلا برخی از سرمایه گذاران صندوق سرمایه گذاری ETF را مجددا به خرید طلا سوق داد.

کارشناسان اقتصادی بانک بارکلیز نیز اعلام کردند ذخایر طلای ETP از اول ژانویه تا 23 آگوست تا 5.8 تن افزایش یافته و ذخایر طلای SPDR نیز با رشد 6.6 تنی روبرو شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد