سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

سیاست های فدرال رزرو تاثیر کمی بر رشد اقتصادی آمریکا داشته است

با توجه به نظرسنجی های بلموبرگ از کارشناسان,در اولین اقدام کاهش این طرح,فدرال رزرو 10 میلیارد دلار از خرید ماهانه خواهد کاست.

محمد الاریان رئیس اجرایی شرکت سرمایه گذاری(pacific) معتقد است:سیاست های بی سابقه خرید دارایی ها از سوی فدرال رزرو آمریکا 0.25 تا 0.5 درصد به تولیدات ناخالصی آمریکا افزوده است.


در مصاحبه ای که محمد الاریان با شبکه تلویزیونی بلومبرگ داشته است,اظهار کرد:بسیاری از مردم آمریکا تاثیر این طرح را بر اقتصاد خود ناامیدکننده می دانند.اما تاثیر آن بر دارایی های مالی درخور توجه بوده است.

 

  

بانک مرکزی آمریکا از ماه ژوئن تاکنون اقدام به خربد ماهیانه,85 میلیارد دلار اوراق قرضه دولتی و اوراق بهادر مسکن به منظور پایین نگه داشتن نرخ استقراض و شتاب بخشیدن به اقتصاد خود بوده است.


با توجه به نظرسنجی های بلومبرگ از کارشناسان,در اولین اقدام کاهش این طرح,فدرال رزرو 10 میلیارد دلار از خرید ماهانه خواهد کاست.


به عقیده الاریان با توجه به پیامدهای جهانی کاهش طرح محرک پولی آمریکا,سرمایه گذاران باید زمان دقیق این کاهش ها را مدنظر قرار دهند.همچنین او معتقد است:فدرال رزرو بیشتر مایل به کاهش خرید اوراق قرضه خواهد بود تا اوراق بهادر مسکن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد