سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

فدرال رزررو به خرید اوراق قرضه ادامه خواهد داد

به عقیده بسیاری از سرمایه گذاران سپتامبر زمان مناسبی برای شروع کاهش خرید 85 میلیارد دلاری اوراق قرضه از سوی فدرال رزرو است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از رویترز:نشست چهارشنبه فدرال رزرو در حالی به پایان رسید که تمام 12 عضو کمیته سیاست گذاری فدرال رزرو به این نتیجه رسیدند که با توجه به شرایط پیش رو هرگونه تغییر در برنامه محرک پولی مناسب نخواهد بود.

  

گزارش ها حاکی از آن است که سرمایه گذاران منتظر دستور فدرال رزرو  مبنی بر کاهش برنامه محرکه پولی هستند.به عقیده بسیاری سپتامبر زمان مناسبی برای شروع کاهش خرید 85 میلیارد دلاری اوراق قرضه از سوی فدرال رزرو است.


با اینحال برخی دیگر از سرمایه داران با اجتناب از هرگونه اقدام عجولانه منتظر دلایل بیشتری برای کاهش یا توقف این طرح هستند.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز با 0.6 درصد کاهش به کمتر از 1357.31 دلار رسیده است. قیمت طلا روز گذشته نیز با افت 0.3 درصدی روبرو شده بود.

 

بن برنانکه رئیس فدرال رزرو در نشست ژوئن اظهار داشت :فدرال رزرو تا نیمه سال 2014 به کاهش خرید اوراق قرضه اقدام خواهد کرد.


بانک فدرال رزرو که در سال های اخیر تلاش بسیاری برای بهبود روند کند رشد اقتصاد آمریکا برداشته است امیدوار است قبل از هرگونه کاهش در طرح محرکه پولی خود موفق به ایجاد رشد در بازار کار و همچنین رشد مناسبی در اقتصاد باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد