سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

کاهش ارزش دلار در بازارهای جهانی

به دنبال کاهش نگرانی های جهانی در خصوص متوقف شدن برنامه محرک پولی 85 میلیارد دلاری فدرال رزرو آمریکا ارزش دلار در بازارهای بین المللی با کاهش روبرو شده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از رویترز؛ بهبود وضعیت اقتصادی منطقه یورو و خروج کشورهای اروپایی از رکود اقتصادی برای نخستین بار در 18 ماه گذشته تاثیر زیادی بر افزایش ارزش یورو در برابر دلار و سایر ارزهای بین المللی داشته است.موسسه آمار اروپا یورو استات روز گذشته اعلام کرد رشد اقتصادی منطقه یورو طی سه ماه دوم امسال به لطف افزایش رشد اقتصادی آلمان و فرانسه به بیش از 0.3 درصد رسیده است.
ثابت مانده نرخ تورم آمریکا طی ماه جولای نیز تاثیر زیادی بر کاهش نگرانی سرمایه گذاران نسبت به متوقف شدن برنامه محرک پولی فدرال رزرو داشته است.بر اساس این گزارش ارزش دلار در برابر ین ژاپن امروز 0.2 درصد کاهش یافته و هر دلار در برابر 97.90 ین مبادله شده است.

 

 

شاخص ارزش دلار در برابر سبدی از ارزهای معتبر بین المللی نیز 0.1 درصد کاهش یافت . ارزش دلار در برابر یورو نیز 0.1 درصد کاهش یافته و هر یورو در برابر 1.3265 دلار داد و ستد شده است.
رشد اقتصادی آلمان بزرگترین اقتصاد منطقه یورو در سه ماه دوم 2013 به بیش از 0.7 درصد و رشد اقتصادی فرانسه نیز به 0.5 درصد رسیده است.
تازه ترین نظرسنجی رویترز نشان می دهد که فدرال رزرو آمریکا در نشست 17 و 18 سپتامبر خود بخشی از برنامه محرک پولی خود را متوقف خواهد کرد.
کاهش ارزش دلار در بازارهای جهانی موجب افزایش قیمت جهانی کالاهای مختلف از جمله طلا و نفت شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد