سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

احتمال افزایش قیمت طلا تا 1600 دلار

موسسه مالی ای بی ان آمرو نیز پیش بینی کرد: میانگین قیمت طلا تا پایان سال آینده به کمتر از 1000 دلار و در سال 2015 میلادی نیز به کمتر از 840 دلار خواهد رسید.

به گزارش بلومبرگ: رئیس موسسه سرمایه گذاری آدریان دی تصریح کرد، تلاش دولت های مختلف جهان برای افزایش رشد و رونق اقتصادی تاثیر مثبتی بر قیمت جهانی طلا تا پایان امسال خواهد داشت و قیمت هر اونس طلا به بیش از 1600 دلار خواهد رسید. 

  
بر اساس این گزارش قیمت طلا پس از رشد متوالی در 12 سال گذشته از ابتدای امسال تاکنون بیش از 20 درصد کاهش داشته است. علت اصلی کاهش قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون نگرانی سرمایه گذاران بین المللی نسبت به متوقف شدن برنامه های محرک پولی فدرال رزرو آمریکا بوده است.

موسسه گلد من ساش نیز اعلام کرد، ادامه خرید طلا از سوی بانک های مرکزی بزرگ جهان مانع از کاهش بیشتر قیمت جهانی طلا شده است.

این موسسه پیش بینی کرده است که قیمت طلا تا پایان سال آینده به کمتر از 1050 دلار در هر اونس خواهد رسید. موسسه مالی ای بی ان آمرو نیز پیش بینی کرد، میانگین قیمت طلا تا پایان سال آینده به کمتر از 1000 دلار و در سال 2015 میلادی نیز به کمتر از 840 دلار خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد