سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

قیمت طلا در هفته پیش رو کاهش خواهد یافت ...

سکه نیوز : تازه ترین نظرسنجی بلومبرگ از سرمایه گذاران بین المللی نشان می دهد که نگرانی نسبت به متوقف شدن برنامه محرک پولی 85 میلیارد دلاری فدرال رزرو آمریکا موجب کاهش قیمت طلا در روزهای آینده خواهد شد.




به گزارش گروه تحلیل در تازه ترین نظرسنجی بلومبرگ از کارشناسان اقتصادی 14 نفر کاهش قیمت طلا طی روزهای آینده را پیش بینی کردند. 9 نفر نیز اعلام کردند قیمت طلا در روزهای آینده با افزایش روبرو خواهد شد و 7 نفر نیز عدم تغییر قیمت طلا را پیش بینی کرده اند.
  
بر اساس این گزارش میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز بار دیگر با کاهش روبرو شده و به کمترین حد خود از سال 2009 میلادی رسیده است.

طلا در حال ثبت بدترین عملکرد خود در طول 3 دهه اخیر است و شرکت های معدنی نیز با زیان و ضرر شدیدی روبرو شده اند. قیمت طلا از دسامبر 2008 تا ژوئن 2011 میلادی بیش از 70 درصد افزایش یافت و این در حالی بود که فدرال رزرو آمریکا در این مدت بیش از 2 تریلیون نقدینگی به اقتصاد تزریق کرده بود.

قیمت طلا از ابتدای سال 2013 تاکنون بیش از 22 درصد کاهش داشته و به مرز 1300 دلار در هر اونس رسیده است. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی افزایش مجدد تقاضای طلا در بازارهای هند و چین بار دیگر موجب شده تا قیمت این فلز گرانبها به بیش از 1300 دلار افزایش یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد