سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

قیمت نفت در بازارهای جهانی افزایش پیدا کرد

بهای نفت خام برنت دریای شمال در معاملات روز پنجشنبه به روند کاهشی خود طی چهار روز اخیر پایان داد و بشکه ای حدود یکصد و هشت دلار معامله شد. 

به گزارش سکه نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر علت اصلی افزایش بهای نفت خام انتشار آمار بهبود وضع اقتصادی چین اعلام شده است که نشان داد اقتصاد دومین مصرف کننده نفت خام در جهان در حال تثبیت است. 

  

میزان واردات و صادرات چین در ماه ژوئیه بسیار بیشتر از پیش بینی تحلیلگران است به طوریکه واردات نفت خام این کشور در ماه ژوئیه به رقم بی سابقه شش میلیون و یکصد و پنجاه هزار بشکه در روز رسید. 
نفت خام برنت برای تحویل در ماه سپتامبر نیز با چهل سنت افزایش به بشکه ای یکصد و هفت دلار و هشتاد و چهار سنت افزایش یافت. نفت خام آمریکا برای تحویل در ماه سپتامبر نیز با چهل و هفت سنت افزایش بشکه ای یکصد و چهار دلار و هشتاد و چهار سنت معامله شد. 
مایکل مک کارتی تحلیلگر بازار گفت شمار زیادی از تحلیلگران از خوشبینی درباره بهبود وضعیت اقتصادی چین خبر می دهند. 
وی گفت دیدگاه جهانی درباره اقتصاد چین تغییر کرده است و هیچ تعجبی ندارد که بازارهای بین المللی کالاهایی مانند نفت به این خوشبینی، واکنش نشان دهند. 
به گزارش رویترز، با این حال شماری از سرمایه گذاران درباره لغو تدابیر طرح محرک اقتصادی بانک مرکزی امریکا در ماه آینده میلادی ابراز نگرانی کرده اند چرا که این اقدام منجر به کاهش نقدینگی در بازارهای جهانی خواهد شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد