سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

کاهش بهای جهانی نفت

سکه نیوز : در حالی که سرمایه گذاران بین المللی منتظر برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا و روشن شدن وضعیت برنامه های انبساطی پولی هستند قیمت جهانی نفت با کاهش روبرو شده است.


به گزارش رویترز: انتشار گزارش های مربوط به وضعیت بازار اشتغال و رشد اقتصادی آمریکا در روز جمعه نیز تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت جهانی نفت در روزهای آینده خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در بازار لندن با 11 سنت کاهش به کمتر از 107.34 دلار رسیده است. قیمت نفت برنت طی هفته گذشته با کاهش 0.8 درصدی روبرو شده است.
  
در بازار نیویورک نیز قیمت هر بشکه نفت سبک آمریکا با 25 سنت کاهش به کمتر از 104.30 دلار رسیده است. نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا از امروز سه شنبه آغاز به کار خواهد کرد. نشست بانک های مرکزی اروپا و انگلیس نیز روز پنج شنبه برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود این دو بانک مرکزی نرخ بهره خود را بدون تغییر حفظ خواهند کرد.

قطع صادرات نفت از دو پایانه مهم نفتی لیبی نیز تاثیر زیادی بر جلوگیری از کاهش بیشتر قیمت نفت داشته است. افت شدید تولیدات صنعتی چین طی ماه جولای نیز تاثیر زیادی بر روند نزولی قیمت نفت داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد