سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

کاهش شاخص سهام آمریکا و چین

سکه نیوز:شاخص سهام در بورس آمریکا به علت نگرانی سرمایه گذاران درباره اقتصاد چین با کاهش روبرو شد. 
به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر، نگرانی سرمایه گذاران درباره کاهش آهنگ رشد اقتصادی چین سبب شد تا شاخص سهام در بورس آمریکا روز پنجشنبه با کاهش مواجه شود. شاخص سهام استاندارد اند پورز 500 نیز برای سومین روز متوالی کاهش یافت. 
  
گرچه شرکت های جنرال موتورز و داوکِمیکالز آمریکا دیروز آمارهای مثبتی ارائه کردند، به جز بانک های بزرگ آمریکا، سوددهی هیچ یک از سازمان های مالی و شرکت های این کشور در سه ماهه دوم امسال به قدری نبوده است که به بهبود اوضاع بورس منجر شود. نگرانی درباره افول اقتصاد چین نیز سرمایه گذارانِ آمریکایی را عصبی کرده است. شاخص سهام در چین به رغم تلاش های دولت این کشور برای ایجاد محرک اقتصادی از جمله کمک به صادرات و سرمایه گذاری در خطوط ریلی، برای دومین روز متوالی با کاهش مواجه شد. آمارهای روز چهارشنبه نشان می دهد که میزان تولیدات چین در ماه ژوئیه امسال به پایین ترین حد خود در یازده ماه اخیر رسیده است. 
روز پنجشنبه همچنین شاخص سهام میانگین صنعتی داوجونز با هفتاد ممیز چهارصدم واحد (معادل چهل و پنج صدم درصد) کاهش روبرو شد و به مجموع پانزده هزار و چهارصد و هفتاد و دو ممیز بیست صدم واحد رسید. شاخص سهام استاندارد اند پورزِ 500 نیز با بیست و هفت صدم درصد کاهش روبرو شد و به مجموع هزار و ششصد و هشتاد و یک ممیز سی و دو صدم واحد رسید. با وجود این، شاخص سهام نزدک کامپوزیت، یک صدم درصد افزایش داشت و به سه هزار و پانصد و هفتاد و نه ممیز نود و چهار صدم واحد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد