سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

پایان ماه طلایی بورس تهران

بورس اوراق بهادار تهران تیرماه جاری را با ثبت 7 رکورد و رسیدن شاخص به رقم 55 هزار و 329 واحد به پایان رساند تا بازار سهام یکی از ماه های طلایی خود را پشت سر بگذارد.

بازار سهام در آخرین روز تیر ماه، همانند روز گذشته مثبت بود و با رشد 228 واحدی به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در اول تیرماه امسال رقم 48 هزار و 539 واحد بود که با ثبت 7 رکورد در پایان ماه از رمز 55 هزار واحد گذشت. 
در پایان معاملات امروز، شاخص صنعت نیز 152 واحد افرایش یافت و به 46 هزار و 997 واحد رسید،  شاخص بازار اول با رشد 277 واحد در عدد 43 هزار و 105 واحد قرار گرفت اما در مقابل بازار دوم با کاهش همراه بود و افتی 184 واحدی را تجربه کرد.
بیشترین تاثیر مثبت بر افزایش شاخص کل بر عهده نمادهای مخابرات ایران، فولاد خوزستان، سرمایه‌گذاری غدیر، مدیریت پروژه‌های نیروگاهی، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی و بانک صادرات ایران بود.

  

به گزارش سکه نیوز، همچنین نمادهای قطعات اتومبیل ایران، کارخانجات قند قزوین، بیمه ملت، رینگ سازی مشهد، افست، آلومراد و سرمایه‌گذاری سایپا سبزپوشان بازار امروز بودند و با بیشترین افزایش قیمت همراه شدند. در مقابل بیشترین کاهش قیمت با بی اقبالی از آن نمادهای داروسازی اسوه، شیر پاستوریزه، سیمان صوفیان، داروسازی فارابی، سیمان تهران، تراکتورسازی ایران و سیمان خزر شد تا بازار شاهد نمادهای سرخ‌پوش باشد.
بر این اساس نمادهای پتروشیمی شیراز، صنایع پتروشیمی کرمانشاه، پتروشیمی پردیس، مدیریت پروژه های نیروگاهی، سیمان قائن، سرمایه‌گذاری رنا و بین‌المللی محصولات پارس با طولانی‌ترین صف‌های خرید مواجه شدند و سنگین ترین صف‌های فروش به نمادهای پارس مینو، سرمایه‌گذاری البرز، صنایع شیمیایی ایران، پست بانک ایران، سیمان تهران، کیمیدارو و البرز دارو تعلق گرفت.
در پایان معاملات روز دوشنبه، معامله گران 530 میلیون برگه سهم را به ارزش دو هزار و 114 میلیارد ریال در 60 هزار نوبت معاملاتی دادو ستد کردند که این معاملات، ارزشی بالغ بر 265 میلیون تومان داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد